Påmeldingsmuligheter for dette kurset

Dette nettkurset er det tredje kurset i grunnleggende opplæring i bruk av Teams i Bergen kommune.

Målgruppe: Nettkurset gjelder for alle ansatte som har egen Teamskonto (det vil si personlig kommunal pc)

Læringsmål: 
Etter fullført nettkurs skal du:

  • kjenne til ulike typer team som brukes i Teams i Bergen kommune
  • kunne administrere team og kanaler
  • kjenne til og kunne administrere roller i team og kanaler
  • kunne opprette team til en eksisterende SharePoint-gruppe

Kursbeskrivelse: 

Kurset gir en grunnleggende innføring og går ikke i dybden. For mer inngående læring anbefaler vi at du gjør deg kjent med "Opplæring", som du finner under "Hjelp"-ikonet nede til venstre i Teams.

Vi anbefaler deg å åpne Teams før du starter kurset, slik at du parallelt kan gjøre deg kjent i applikasjonen. 

NB! Teams utvikles i hurtig tempo. Det betyr at noen skjermbilder og forklaringer i nettkurset etter hvert kan avvike fra det som viser i Teams.

Starte kurset / påmelding:
Trykk på knappen "Gå til påmelding" for å starte kurset. Du vil umiddelbart bli registrert som deltaker, og motta en e-post-bekreftelse.

Tekniske krav:
Enheter som har en nettleser av nyere dato slik at den støtter HTML5. Eksempel på nettlesere er Microsoft Internet Explorer versjon 9 eller nyere, Opera, Google Chrome og Apple Safari.


Egenpåmelding