Om kurset

Alle som tilsettes skal få fastsatt en årslønn ved tilsetting, og det er resultatenhetsleder som er ansvarlig for at ansatte er innplassert i riktig stillingskode. Men hva er riktig stillingskode? Hva bestemmer hvilken stillingskode vi skal bruke? Hvordan vet vi hvilke koder vi IKKE skal bruke? Hvem kan bestemme lønn til de som ikke har garantilønn?

Når du har vært med på denne kaffepraten, skal du ha fått et innblikk i de dokumentene som styrer lønnsplassering og lønnsutvikling og hvordan du kan bruke disse i arbeidet med lønnsplassering. Så, ta med deg kaffekoppen, benk deg foran PC-en og bli med oss i arbeidsgiverseksjonen på et webinar om lokal stillingsoversikt og lønnsinnplassering.

Målgruppe 

  • Ledere med personal- og økonomiansvar i Bergen kommune,
  • HR-rådgivere, personalrådgivere og konsulenter som er involvert i personalarbeid på alle nivå i Bergen kommune.

Møtedeltagere kan stille spørsmål i forkant til arbeidsgiverseksjonen@bergen.kommune.no, eller underveis i møtechatten.

Produsert av
Arbeidsgiverseksjonen, Bergen kommune
Deltakere
Kurssted
1 Digitalt møtested
Tid fra - til
23.10.2024 kl. 10:00-11:00
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
689 av 1000
Påmeldingsfrist
23.10.2024