Om dette kurset

Nærværsprosjektet inviterer til webinaret "Ofte stilte spørsmål i sykefraværsoppfølgningen"

Målgruppe: Ledere, tillitsvalgte, verneombud og HR rådgivere.

Læringsmål: Gjennom kurset vil du få svar på vanlig stilte spørsmål om: 

  • Arbeidstakers medvirkningsplikt, hva gjør jeg når arbeidstaker ikke medvirker?
  • Dokumentasjon ved oppfølgning av sykemeldte, hvorfor og hvordan?
  • Oppfølgning av sykemeldte, hvor ofte skal jeg ha kontakt med sykemeldt ansatt?

Kursbeskrivelse: 
Nærværsprosjektets arbeidsgruppe «sykemeldte» har samlet inn vanlige spørsmål som ledere stiller om sykefraværsoppfølgning. På webinaret gjennomgås og besvares flere av disse spørsmålene.

Kontaktinformasjon til kursarrangør: Ida.Saxevik@Bergen.kommune.no



Produsert av
Arbeidsgiverseksjonen, Bergen kommune
Deltakere
Kurssted
1 Digitalt møtested
Tid fra - til
18.12.2024 kl. 13:00-14:00
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
831 av 1000