Om dette kurset
Nærværsprosjektet inviterer til webinaret "Ofte stilte spørsmål i sykefraværsoppfølgningen"
Målgruppe: Ledere, tillitsvalgte, verneombud og HR rådgivere.
Læringsmål: Gjennom kurset vil du få svar på vanlig stilte spørsmål om:
- Arbeidstakers medvirkningsplikt, hva gjør jeg når arbeidstaker ikke medvirker?
- Dokumentasjon ved oppfølgning av sykemeldte, hvorfor og hvordan?
- Oppfølgning av sykemeldte, hvor ofte skal jeg ha kontakt med sykemeldt ansatt?
Kursbeskrivelse:
Nærværsprosjektets arbeidsgruppe «sykemeldte» har samlet inn vanlige spørsmål som ledere stiller om sykefraværsoppfølgning. På webinaret gjennomgås og besvares flere av disse spørsmålene.
Kontaktinformasjon til kursarrangør: Ida.Saxevik@Bergen.kommune.no
Produsert av
Arbeidsgiverseksjonen, Bergen kommune
Kursansvarlig
Deltakere
Læringsformat
Arrangement
Ledige plasser
831 av 1000