Påmeldingsmuligheter for dette kurset

HR-Portalen Tips og triks/ Webinar. Gjennomgang av aktuelle temaer i HR-Portalen

Om dette kurset

For ansatte som jobber i HR-Portalen, saksbehandlere, ledere, avdelingsledere.

Denne samlinga vil foregå på Google Meet.

I løpet av Webinaret får du mulighet til å stille spørsmål skriftlig i Chatfunksjonen. Spørsmål som vi ikke får besvart i løpet av Webinaret vil, med svar, bli lagt ut på Currents, gruppe HR-Portalen, ERP support, lønn, refusjon, personal og gruppe Lederstøtte økonomi og personal og under Aktuelt i HR-Portalen.

Det vil sendes ut en møteinnkalling dagen før webinaret, som du bruker for å bli med.

Når møtet skal starte går du inn i kalenderen din, klikker på møteinnkallinga (som du må ha godkjent), og klikker på Bli med på Google Meet. 

Lenke til webinaret.

Gjester har ikke tilgang til dette kurset, vennligst logg inn.