Velkommen til visning av Elements Next for ledere! (i klasserom)
I denne visningen vil vi fokusere på hvordan ledere kan bruke sak- og arkivsystemet Elements Next for å effektivisere arbeidsprosesser og forbedre informasjonshåndteringen i organisasjonen.
Nøkkeltemaer
Lederansvar og systembruk
- Fordeling av enhetens ufordelte post
- Oppfølging av ubesvarte henvendelser i egen enhet
- Godkjenning av dokumenter
- Oversikt over medarbeideres bruk av Elements
Effektiv saksbehandling
- Navigering i det brukerorienterte grensesnittet
- Utnyttelse av dashbord og fleksible søkefunksjoner
- Arbeid med flere saker samtidig ved hjelp av faner
Integrasjon med Microsoft Office
- Arkivering direkte fra Outlook, Word, Excel, PowerPoint, SharePoint og Teams
Analytics og rapportering
- Innføring i bruk av Analytics for å spore og analysere systembruk
- Tolkning av data for å optimalisere arbeidsprosesser og beslutningstaking
Denne visningen vil gi deg verktøyene du trenger for å lede din enhet mer effektivt gjennom bedre utnyttelse av Elements Next. Vi ser frem til å dele disse innsiktene med deg!
Visningen holdes i Arkivenes hus (Richard Johnsens gate 12).
Det er lite parkeringsplasser i Ipark men for de av deres om bruker bil er det mulighet for å parkere på grusen mellom Arkivenes hus og Måltidets hus. Det går buss med av/påstigning både ved nye SuS og ved Måltidets hus.