Arbeidsstedsrapport: Status alle medarbeidere
Krever rolle: Administrator, Leder eller Rapportør i org.strukturen
Rapporten "Status alle medarbeidere" gir en oversikt over alle kurs de ansatte er påmeldt og hvilke kurs de har fullført, inkl. fullføringsdato. Rapporten henter informasjon om kurs i hele KS Læring, uavhengig av hvilken organisasjon som har laget eller eier kursene. I motsetning til "Oversikt over brukeres kursdeltakelse" så viser denne rapporten også ansatte som ikke er påmeldt noen kurs i KS Læring (navnet vil vises i rapporten, men feltet for "Kurs" vil være tomt).
Hvordan hente ut rapporten:
1. Trykk på navnet ditt øverst til høyre på siden og velg "Min startside"
2. Trykk på "Arbeidsstedsrapporter" i blokken "Kompetansestyring". Ser du ikke blokken "Kompetansestyring" mangler du riktig rolle i org.strukturen (Administrator, Leder eller Rapportør)
3. Velg "Status alle medarbeidere"
4. Enheten du har rapportrettigheter i vises automatisk i feltet "Organisasjon". Hvis feltet er blankt, trykker du "Velg" og finner aktuelle organisasjonsenhet
5. Velg om du ønsker rapporten i Excel-format eller som forhåndsvisning i nettleseren og trykk deretter på "Opprett rapport".
I nettleservisning åpner du enheter ved å trykke på enhetsnavnet, og listen over ansatte og deres kursdeltakelse vises: