Hvordan legge til rollen Leder

Forutsetning: Rollen Administrator (tidligere Org.Superbruker)

  1. Klikk på navnet ditt og Min startside for å vise din individuelle startside:

    Skjermbilde av Min startside meny

  2. Hvis du har rollen Administrator vil du få opp denne blokken:

    Kompetansestyringsblokk

  3. Klikk på Organisasjoner.

  4. Gå til det elementet/org.enheten du ønsker å opprette en leder til og klikk på elementet:

    Bykle

  5. Klikk på fanen Stillinger og Lag stilling.

  6. Søk deretter opp riktig person i Person-feltet. Personer vises etter hvert som du skriver navnet, og når navnet vises (personen må være registrert på KS Læring), klikker du på navnet og personen blir valgt. Søk deretter opp riktig stillingsbetegnelse og velg den. Hak til slutt av for Er den ansatte en leder?:



  7.  Klikk til slutt på Lag stilling.


Sist endret: tirsdag, 23. april 2024, 09:49