Arbeidsstedsrapport: Ansatt-rapport
Krever rolle: Administrator, Leder eller Rapportør i org.strukturen
Rapporten "Ansatt-rapport" gir en oversikt over hvilke ansatte som er tilknyttet de ulike enhetene i org.strukturen. Rapporten inneholder navn, e-post, enhet og stillingstittel. Denne rapporten gir ingen informasjon om kursfullføring.
Hvordan hente ut rapporten:
1. Trykk på navnet ditt øverst til høyre på siden og velg "Min startside"
2. Trykk på "Arbeidsstedsrapporter" i blokken "Kompetansestyring". Ser du ikke blokken "Kompetansestyring" mangler du riktig rolle i org.strukturen (Administrator, Leder eller Rapportør)
3. Velg "Ansatt-rapport"
4. Enheten du har rapportrettigheter i vises automatisk i feltet "Organisasjon". Hvis feltet er blankt, trykker du "Velg" og finner aktuelle organisasjonsenhet
5. Velg om du ønsker rapporten i Excel-format eller som forhåndsvisning i nettleseren og trykk deretter på "Opprett rapport".
I nettleservisning åpner du enheter ved å trykke på enhetsnavnet, og listen over ansatte vises: