Arbeidsstedsrapport: Ansatt-rapport

Krever rolle: Administrator, Leder eller Rapportør i org.strukturen

Rapporten "Ansatt-rapport" gir en oversikt over hvilke ansatte som er tilknyttet de ulike enhetene i org.strukturen. Rapporten inneholder navn, e-post, enhet og stillingstittel. Denne rapporten gir ingen informasjon om kursfullføring. 

Hvordan hente ut rapporten: 

1. Trykk på navnet ditt øverst til høyre på siden og velg "Min startside"

2. Trykk på "Arbeidsstedsrapporter" i blokken "Kompetansestyring". Ser du ikke blokken "Kompetansestyring" mangler du riktig rolle i org.strukturen (Administrator, Leder eller Rapportør)

3. Velg "Ansatt-rapport" 

4. Enheten du har rapportrettigheter i vises automatisk i feltet "Organisasjon". Hvis feltet er blankt, trykker du "Velg" og finner aktuelle organisasjonsenhet



5. Velg om du ønsker rapporten i Excel-format eller som forhåndsvisning i nettleseren og trykk deretter på "Opprett rapport". 

I nettleservisning åpner du enheter ved å trykke på enhetsnavnet, og listen over ansatte vises: 



Sist endret: fredag, 13. september 2024, 12:37